Subject: FW: Parandatud ilmsed ebatäpsused
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Jul 2025 11:32:08 +0300

From: Kaido Loor <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 28, 2025 10:27 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Parandatud ilmsed ebatäpsused

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Täitmisregistri põhimääruse digitemplit uurides näen järgmist:

1.	Ma lootsin näha ministri ja kantsleri allkirju. Miks ma neid RT-st
ei näe?

a.	Kust ma neid allkirju näeksin?
b.	Kas ma saan õigesti aru, et Riigi Teatajale ei peagi esitama digi-
vm allkirjaga õigusakti (RTS § 9 lg 1: "Akti esitab Riigi Teatajas
avaldamiseks akti andja volitatud esindaja, arvestades Riigi Teataja
väljaandja antud juhiseid. Akti andja volitatud esindaja vastutab esitatud
akti vastavuse eest allakirjutatud aktile."
(https://www.riigiteataja.ee/akt/114032025006?leiaKehtiv#para9);)

2.	Ülaltoodu on mulle uus:

a.	Kas see on tavaline, et Riigi Teataja avaldab „ekslikult esitatud
akte“?
b.	Palun selgitage, milles siin eksimus seisnes:

                                                              i.
Minister ja kantsler kirjutasid alla vale dokumendi ja Riigi Teataja
avaldas selle?

1.	Kui viimane, siis miks ma ei näe õigusakti redaktsioonidest („Vali
redaktsioon“) varasemat teksti.

                                                             ii.
Minister ja kantsler kirjutasid alla õige dokumendi aga Riigi Teataja
avaldas mingi muu dokumendi?

1.	Siinkohal olekski oluline näha ministri ja kantsleri allkirjaga
dokumenti.

                                                           iii.
Minister ja kantsler kirjutasid alla õige dokumendi ja Riigi Teataja
avaldas õige dokumendi ja siis Minister ja kantsler muutsid seda?

1.	Kui viimane, siis miks ma ei näe õigusakti redaktsioonidest („Vali
redaktsioon“) varasemat teksti.

Tänud,

Kaido Loor

Managing Partner / Juhtivpartner

Vandeadvokaat / Attorney-at-Law

Mobile

Email

Teams

Web

Office

(+372) 5646 5758

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

sip:[email-masked]

www.abloor.ee <http://www.abloor.ee/>

Tõnismägi 3A, Tallinn

5 korrus/floor

Tasuta kliendiparkla: sõida Hariduse 1 ja helista mulle.

Broneeri aeg: https://calendar.app.google/P15Drv9M4fDWABbx9